LEHEN ORRIALDEA

Euskal Iraultza Sozialistaren bidean...



Aupa denok! Ongi etorri!

Blog honen helburua Euskal Iraultza Sozialistaz gogoeta eta eztabaida egitea da.
Karl Marx militante komunista iraultzailearen esaldi maiteen bidean kokatzen gara:
"De omnibus dubitandum" : "Guztia zalantzan jarri"
"Nihil humanum a me alienum puto": "Humanoa den ezer, ez dut arrotzat jotzen".

Iritzi eta gogoeta guztiak, ados egon ala ez, ongi etorriak dira, adimen kolektiboa eztabaidatuz eraikitzen baita.
Baldintza bakarra: irainak eta zakarkeriak ez erabiltzea, eta eztabaida datuz eta dataz, arrazoiz zein argudioz egitea, jendetasunez eta adeitasunez.
Oroz gainetik, geure egiten dugu XVI. mendeko komunista iraultzaileen oihua:

OMNIA SUNT COMMUNIA!!!

2012/07/21

Bobby Sandsen biografia (1)

Nuair a thigeann ar lá :  Gure eguna etorririk

Bobby Sandsen biografia (1)

 

 

"D'éirigh mé ar maidin mar a tháinig an coimheádoir,

Bhuail sé mo dhoras go trom´s gan labhairt.

Dhearc mé ar na ballai, ´S shíl mé nach raibh mé beo,

Tchítear nach n-imedoidh an t-iffrean seo go deo.

D'oscail an doras ´s níor druideadh é go ciúin,

Ach ba chuma ar bith mar nach raibheamar inár suan.

Chuala mé éan ´s ni fhaca mé geal an lae, 

Is mian mór liom go raibh me go doimhin foai,

Ca bhfuil mo smaointi ar laethe a chuaigh romhainn,

Ni chluintear mo bhéic, 's ní fheictear mar a rith mo dheor,

Nuair a thigeann ar lá, is feidir nì bheidh mé ann,

Nuair a thigeann ar lá, aithíocfaidh mé iad go mor!"

 


Kanta hunkigarri hau Bobby Sandsek egin zuen Long Kesh espetxean, H3 blokean. Bere melodia, Irlandako abesti tradizional batena da: "Siuin Ní Dhuibir". Poeta, militante iraultzaile eta gudari handi honen biografia argitaratu nahi dugu blog honetan, zatika, eta bere kantu hau aukeratu dugu lehen urratsa egiteko. Hona hemen Euskaraz:

 

"Gaur goizean jaiki naiz eta bokia iritsi da,

Zakarki jo du atean fitsik erran gabe.

Nik paretei so egiten nien, neure burua hilda irudikatzen nuen,

Infernu hau ez da inoiz amaituko?

Atea ireki da eta ez da eztiki itxi,

Bost axola, gu ez geunden lotan.

Txori bat aditu dut  bainan ez dut egunsentia ikusi,

Lur sakonean ehortzirik ote nago?

Non dira lehengo garaietako pentsamenduak,

Eta non da munduan ikusi nahi nuen bizia,

Nire deiadarra ez da entzuna, nire malkoak ez dira ikusiak,

Gure eguna etorririk, ziur aski ni ez naiz hemen izanen iadanik,

Gure eguna etorririk, garesti ordainaraziko diet!"


 

THÍOCFAIDH AR LÁ !!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina