LEHEN ORRIALDEA

Euskal Iraultza Sozialistaren bidean...



Aupa denok! Ongi etorri!

Blog honen helburua Euskal Iraultza Sozialistaz gogoeta eta eztabaida egitea da.
Karl Marx militante komunista iraultzailearen esaldi maiteen bidean kokatzen gara:
"De omnibus dubitandum" : "Guztia zalantzan jarri"
"Nihil humanum a me alienum puto": "Humanoa den ezer, ez dut arrotzat jotzen".

Iritzi eta gogoeta guztiak, ados egon ala ez, ongi etorriak dira, adimen kolektiboa eztabaidatuz eraikitzen baita.
Baldintza bakarra: irainak eta zakarkeriak ez erabiltzea, eta eztabaida datuz eta dataz, arrazoiz zein argudioz egitea, jendetasunez eta adeitasunez.
Oroz gainetik, geure egiten dugu XVI. mendeko komunista iraultzaileen oihua:

OMNIA SUNT COMMUNIA!!!

2012/08/02

Borroka garaia da! Eztabaidak (6)


BORROKA GARAIA DA!
EZTABAIDA BATEN OIHARTZUNAK (6)

 


12.- Ekainak26gorairaultza : 27/07/2012 a las 21:58
 
 Sortzen ari den eztabaida ezin interesgarriagoa aprobetxatuz galdera bat egin nahi nuke, betitik ezker abertzaleari egin izan diodan kritika-autokritika baten iturri baita: Nola bizi izan zenuten 80. hamarkadan militante zinetenok ezker abertzaleak mugimendu eta batez ere komando autonomoen inguruan zuen jarrera? (F. Aoizen deklarazioak Casasena gertatu ondoren, pasaiako sarraskiaren ondoren grebari boikota egitea zenbait herritan…)


13.- nik neuk : 30/07/2012 a las 20:31
 
 Harrokeria... hitz horrekin erantzungo nizuke… Beharbada ez da oso politikoa, edo ez dio erantzuten sakoneko azterketa politikoari, baina nik, garai hartako militante bezala, hitz horrekin zehaztuko nuke kontu horien ingurukoak… Harrokeria gure aldetik, ENAMeko kideon aldetik, bai, baina harrokeria, baita ere, beste talde iraultzaileen aldetik. Mundua jateko geneukan, arrazoia geurea zen, eta geurea bakarrik, eta.. eta hori… baina badiotsut, hori alde guztietan ematen zen. HBn ginenok nagusi izateak ematen zigun harrokeriarekin, eta talde txikiak, are harroagoak euren txikitasunean. Casas zenaren kontrako ekintza aipatzen duzula, nire iritzia emango dizut. Nirea da, ez dut beste inon ikusi baina gertatu zenean horixe errotu zitzaidan erraitean eta horrela bizi izan dut ekintza hura geroztik. Ekintza egina izan zen moduagatik, aukeratutako helburuagatik, testuinguruagatik eta enparauengatik, HBren kontrako bezala hartu nuen nik ekintza. Nik. Zergatik hori? Konbentzituta egon nintzelako, eta oraindik nago, Herri Batasunak hauteskundeen eta instituzioetan parte hartzearen alde egindako hautuaren kontra autonomoek ezker abertzalea borrokara berbideratzeko ekintza izan zela. Ekintza-errepresioa-ekintza zurrunbilo horretan, argi dago etsaiak nori egingo zion eraso ekintzaren ostean. ENAMeko jendeari. Eta errepresioak eraginda, berriro “zinezko borrokabidera” bultatu beharko zuen ezker abertzaleak, halabeharrez. Nik horrela bizi izan nuen ekintza. Pentsa, uste horiek nagusi nituela, zer pentsa nezakeen nik autonomoen inguruan. Ez ditut gogoan Aoizen orduko hitzak, baina… apustu egingo nuke bere horretan hartu nituela haintzat… Urteek ematen duten patxadarekin gauzak neurtuta, benetan diotsut berdin-berdin pentsatzen jarraitzen dudala, ekintza hura, zeharka jakina, HBren kontra zuzendua izan zela. Inoiz aipatu izan dut uste hori kideekin eta guztiek esan izan didate oker nengoela. Burugogorra naiz…

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina